نتایج کامل اسمکدان 13 ژوئن

 

دین و رومن اول شو وارد رینگ میشند.دین میگه همهینیتهای بد هیئت مدیره رو در مورد ما میدونند.بعدشم به اچ توهین میکنه.اما ما میدونیم چطوری به بیزینس ست رولینز پایان بدیم.رومن میگه اما راجب رندی باید بگم که این یارو دلش رو برای کسب تایتلها در مانی این دبنک صابون زده . با اینکه من در  این مسابقه فعلا ثبت نشدم اما راههای ممکن را امتحان خواهم کرد.اچ در تلوزیون سالن دیده می شه و میگه:شما دو نفر هستید و فقط یه نفر میتونه صاحب تایتلها بشه اما من کار را براتون اسون میکنم اگه دین بتونه بری وایت رو امشب شکست بده در مانی این دبنک برا ی تایتلها میتونه در لدر مچ باشه.تو هم مقابل برت مسابقه داری  که الان برگزارمیشه.

 

مسابقه اول
رومن رینز درمقابل بد نیوز برت
برت حمله می کنه و یه سوپلکس می زنه. رینز هم یه کلوزلاین سنگین بهش می زنه. برت هم با یه کلوزلاین دیگه جوابش رو می ده. رینز یه ساموان دراپ و پست بریک و کلوزلاین و جامپینگ کیک می زنه و بعد یه سوپرمن پانچ هم می زنه و می خاد اسپیرش رو هم بزنه که گروه 3MB به رینگ میان و به رینز حمله می کنن و مسابقه DQ به نفع رینز اعلام می شه.
برنده : رومن رینز با DQ

بعد از مسابقه تری من باند به زدن رومن رینز ادامه میدند

 

اریک روان در مقابل جی اوسو

روان به همراه هارپر به وارد می شه. جی اوسو هم به رینگ میاد و مسابقه شروع می شه. اوسو یه لاو بریجد به روان می زنه که از رینگ بیرون می افته. اوسو روان رو به رینگ بر می گردونه. روان یه ساموان دراپ می زنه و سر اوسو رو به طناب ها می زنه و با زدن ساید اسلم برنده مسابقه می شه. برنده : اریک روان در زمان 1:32

 

بو دالاس در مقابل آر-ترود
دالاس یه فورم آرم می زنه و بعد ازاون یه سوپلکس رو اجرا می کنه و به دنبالش یه تومبز آپ و نی دراپ می زنه. آر-ترود می خواد حمله کنه که دالاس یه سوپلکس بهش می زنه و با زدن بوداگ آر-ترود رو پین می کنه.
برنده : بو دالاس در زمان 2:40

هیمن و سزارو به رینگ میان و سزارو یه سری حرف به یک زبان دیگه میگه و  هیمن هم تحسینش میکنه.

سزارو درمقابل شیمس
شیمس یه بک سوپلکس می زنه. سزارو هم یه بوت و دابل استوپ و فورم آرم می زنه. شیمس یه فورم آرم به قفسه سینه سزارو می زنهو به دنبالش یه بک بریکر می زنه. سزارو آپرکات می زنه. شیمس هم یه رولینگ سنتون می زنه. شیمس می خواد روگ کیک بزنه که هیمن دخالت می کنه و اجازه بهش نمی ده. شیمس هم سزارو رو بلند می کنه که سزارو بدل می کنه و یه اسمال پیکج بهش می زنه و موفق می شه شیمس رو پین کنه.
برنده : سزارو در زمان 13:35

 وایات در پشت صحنه برا ی مسابقه امشبش مقابل دین خط ونشون میکشه

فاندانگو و آدام رز
رز یه ضربه محکم به فاندانگو می زنه که باعث می شه فاندانگو عصبانی بشه و یه سوپلکس به رز بزنه و کاور کنه ولی تا شماره 2. این مسابقه زیاد طول نمی کشه و رز با زدن فنیشرش یعنی پارتی فول فینیش فاندانگو رو می بره. 
برنده : آدام رز در زمان 1:42

بعد از مسابقه دو دیوار ب اهم درگیر میشند.و بالاخره فندنگو دخالت میکنه و با بیرون افتادن لیلا از رینگ درگیری تموم میشه.

جگ سواگر درمقابل بیگ ایی
سواگر قبل از مسابقه بیرون رینگ به بیگ ایی حمله می نه و یه کلوزلاین بهش می زنه. هر دو به رینگ میان و مسابقه شروع می شه. سواگر یه بک دراپ می زنه. بیگ ایی هم با یه اسپلش جوابش رو می ده. در همون لحظه موزیک روسو زده می شه و لانا میکروفون به دست به سالن میان. لانا جملاتی رو به زبان روسی به بیگ ایی می گه که باعث می شه حواس بیگ ایی پرت شه و سواگر یه بیگ بوت بهش بزنه. زپ کولتر به سمت لانا می ره و بهش می گه که سالن رو ترک کنه. سواگر می خواد سواگر بامب بزنه که بیگ ایی بهش اجازه نمی ده و بیگ ایندینگ رو روی سواگر اجرا می کنه و برنده مسابقه می شه.
برنده : بیگ ایی در زمان 2:55

 اکسانا در مقابل آلیشیا فاکس
این آخرین مسابقه اکسانا در کمپانی WWE هست. کمپانی اون رو روز قبل مرخص کرد (در واقعه اخراج کرد ). 
مسابقه شروع می شه و اکسانا و یه کلوزلاین و اسنپ سوپلکس می زنه. اکسانا یه اسپلش می زنه که آلیشیا زانوهاش رو بالا میاره و مانع اسپلش اکسانا می شه و نوترن لایت سوپلکس رو روی اکسانا اجرا می کنه و بعد چین لاک رو می زنه و پاش رو دور گردن اکسانا می زاره و اکسانا رو با صورت به کف رینگ می کوبه و مسابقه رو می بره. 
برنده : آلیشیا فاکس در زمان 2:28

گزارشگارن راجب بخشهایی از مصاحبه کول با ست رولینز حرف میزنند و میریم سراغ مین اونت

 بری وایات درمقابل دین امبروز
وایات یه کلوزلاین به امبروز می زنه. امبروز هم با نک بریکر جوابش رو می ده. امبروز به تاپ روپ می ره و از اونجا روی وایات پرش می زنه که وایات اون رو می گیره و یه اسلم بهش می زنه. امبروز یه دی دی تی می زنه. وایات از شونه امبروز رو به میله های کنار رینگ می کوبه. امبروز از ناحیه دست احساس درد می کنه و فقط با یه دستش مسابقه رو ادامه می ده. وایات یه هدبوت می زنه. امبروز یه کلوزلاین می زنه و کاور می کنه ولی تا 2 شماره. وایات می خواد اسپلش بزنه که امبروز بدل می کنه و فورم آرم و دراپ کیک می زنه. وایات یه رانینگ فورم ارم می زنه. امبروز هم یه اسمال پکیج می زنه و کارو می کنه که موفق نیست. 
امبروز درتی دیدز رو می زنه ولی قبل از این که کاور کنه ست رولینز به سالن میاد و دور رینگ شروع می کنه به راه رفتن. امبروز هم حواسش به رولینز می ره که وایات به امبروز حمله می کنه و سیسترابیگل رو بهش می زنه و برنده مسابقه می شه.
برنده : بری وایات در زمان 14:20

با بسته شدن تصویر روی چهره وایت شو تموم میشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نتایج اسمکدان 13 ژوئن 2014 ,

تاريخ : جمعه 30 خرداد 1393 ا 20:6 نويسنده : سید امیر احمدی ا
.: Copyright © 2013 , All rights reserved iranwwe :.